Potenciális belépési lehetőségek

Bejegyzés Időpontja: 07:19, április 21st, 2009 szerző: GabiGabi

Ez a bejegyzés azért lett létrehozva, hogy bárki leírhassa az általa látott potenciális belépési lehetőséget, így azt itt közösen véleményezzük.

GG & Izi

192 Hozzászólás a bejegyzéshez: “Potenciális belépési lehetőségek”

  1. GG on október 27th, 2009 at 11:08

    @pipbull: régóta kereskedsz az EURTRY-jal ? Mert az nagyon veszélyes pár, ahhoz képest a GBPJPY lusta lajhár :-)

    Tehát csak óvatosan vele és persze a swap miatt vigyázz, hogy melyik irányba tradeled.

    GG

    VálaszVálasz
  2. GG on október 27th, 2009 at 11:08

    @pipbull: EURNZD-nél jelre várnál ? és a stophely ?

    GG

    VálaszVálasz
  3. pipbull on október 27th, 2009 at 11:53

    @GG: Elég széles zónát jelőltem ki, ahol várom a forulót, ezért azt gondolom megvárom míg megfordúl és csak utánna lépnék be. A stop 1,81 környéke lehetne.
    try nal nem kereskedem csak láttam ezt a lehetőséget és gondoltam feldobom mit szóltok hozzá.

    VálaszVálasz
  4. GG on október 27th, 2009 at 11:57

    @pipbull: Én a TRY párokat nem figyelem. A stophelyet ezért kérdeztem, mert az most is 1800 pipre van kb.

    GG

    VálaszVálasz
  5. pipbull on október 27th, 2009 at 12:12

    Hali!
    EUR CZK piaci buy, stop 25,8 környéke

    VálaszVálasz
  6. pipbull on október 27th, 2009 at 12:15

    EUR CZK nál azt hiszem meg kéne várni a 4h zárást talán, hogy mit mutat.

    VálaszVálasz
  7. GG on október 27th, 2009 at 12:20

    @pipbull: én ezt a párt se figyelem, csak azt a 38-at amiről benn vannak a chartok :-)

    De hátha tradeli valaki innen a blogról és tudtok vele erről beszélni.

    GG

    VálaszVálasz
  8. marosvari on október 30th, 2009 at 20:15

    NZD/JPY 4 óráson lehet, hogy inverz csészét látok? Vagy ez túl torz ennek?

    VálaszVálasz
  9. pipbull on december 8th, 2009 at 10:00

    sziasztok !

    Mi a vélemény NZD CAD short hetesen trendvonal” visszapatt” naposon trendvonal alázárt visszateszt is volt akár mehetne is lefele ??

    VálaszVálasz
  10. GG on december 9th, 2009 at 08:06

    @pipbull: nehéz az ilyen kérdésre válaszolni. Szivem szerint azt mondanám, hogy ha a Te stratégiád azt mondja hogy short, akkor menjen. Nem szeretnélek se le- se rábeszélni, de megnéztem és elmondom a véleményem.
    Látom amit írtál, a hetes trendvonalat és a napost is, nekem az a bajom vele, hogy ha a hetesen lépnék be, akkor a stoppot az előző csúcs fölé kellene tennem és az messze van, naposon meg az a bajom, hogy ott még emelkedő a trend és ott nem szeretnék még shortolni.

    GG

    VálaszVálasz
  11. pipbull on december 9th, 2009 at 10:27

    Igen, értem amit írsz, köszönöm !

    VálaszVálasz
  12. pipbull on december 13th, 2009 at 21:00

    Sziasztok!
    AUDUSD ez 1 key reversal amivel fordúlni készül hetes szintnél?

    VálaszVálasz
  13. IziFX on december 14th, 2009 at 11:00

    @pipbull: Szia!
    Milyen idősíkon látod a kr-t?

    Izi

    VálaszVálasz
  14. pipbull on december 14th, 2009 at 16:33

    @IziFX: hetesen amivel fordúlt

    VálaszVálasz
  15. pipbull on december 14th, 2009 at 20:34
  16. IziFX on december 15th, 2009 at 07:59

    @pipbull: Igen, ez bizony az! Más kérdés, h. ki miként kereskedi le, ha egyáltalán….

    VálaszVálasz
  17. ssw123 on március 19th, 2010 at 10:54

    NZDCAD órás duplaalj létrejött, most visszatesztel. Szerintem gyertyakonfigurációra belépve jó lehet. Beszálló a 0,7200 és a 0,7225 közötti sávból lenne csak jó. Stop 0,7096, célár:0,7360 (Fibo 161,8). Vélemény?

    ssw

    VálaszVálasz
  18. GG on március 19th, 2010 at 12:42

    @ssw123: szia
    Jó meglátás, de arra vigyázz hogy a 4 órás trend az még csökkenő, tehát ezt vedd számításba a vállalt kockázatnál. És ez a ma 12 órás CAD Core CPI sem segíti. De lehet hogy pont ez kellett hogy lemenjen a kijelölt szintre. :-)

    GG

    VálaszVálasz
  19. sbandi on március 31st, 2010 at 18:32

    Ha jól látom:EURNZD ,H4,duplaalj kialakulóban…

    vélemény?

    VálaszVálasz
  20. GG on április 1st, 2010 at 07:23

    @sbandi:

    Szia !

    Nekem ez órás duplaalj.

    Itt a chart róla : http://www.devizablog.hu/wp-content/uploads/2010/04/eurnzd-órás-da.gif

    üdv

    GG

    VálaszVálasz
  21. desirous on április 2nd, 2010 at 08:02

    sziasztok.
    em tudok belépni a tradingroomba. nem fogadja el a jelszavam. kérlek nézzétek meg. köszi.

    VálaszVálasz
  22. sbandi on április 2nd, 2010 at 08:32

    @GG: Erre gondoltam,csak elírtam…Sajnos nem voltam gép elött most több mint 1 napig,így nem kockáztattam a pozíciónyitást,most csak figyelem…

    VálaszVálasz
  23. kdeurhj on október 5th, 2010 at 21:36

    Szerintem igazán nagy pénzt azzal tudunk keresni, ha minél tovább benne maradunk a trendben. Erre leginkább a H4-en való kereskedés a megfelelő. Igaz itt kevesebb a ráépítési lehetőség és a 200-300 pipes stoppok miatt nagy a lebegő profit, az elején nagy a kockázat arról nem is beszélve lehet, hogy fél évig nem keresünk semmit. Attól tartok, hogy kis idősíkon, kicsi stoppal csak haleledel leszünk a cápáknak. Ti, hogy látjátok?

    VálaszVálasz
  24. IziFX on október 5th, 2010 at 22:12

    @kdeurhj: Hogy érted, hogy az elején nagy a kockázat?
    Milyen nagy?

    Izi

    VálaszVálasz
  25. kdeurhj on október 5th, 2010 at 23:30

    @IziFX:

    Arra, hogy a belépésnél, az utolsó H4 csúcs/völgyhöz tenném a stopot. Amíg nem tudom a következő H4 csúcs/völgyhöz húzni, addig benne van, hogy elveszítem. Most például még sehol sem húzom a stopot és az is lehet, hogy nem csak a lebegő profitot hanem a stopot is elbukom. Egyébként a helyes stopméretezés nagyon nehéz nekem. Hogyan tudnék egyensúlyt találni, a túl szűk stop és a profitvédelem között? Ezért gondoltam, hogy ha H4-en kereskedem talán kisebb a stop kiütésének az esélye.

    VálaszVálasz
  26. kdeurhj on október 9th, 2010 at 17:31

    A GBPUSD-nél nem az EURUSD-n korábban kialakult fülescsésze ismétlődik meg?

    VálaszVálasz
  27. pompey on október 9th, 2010 at 22:07

    A kérdés az hogy mi a fülescsésze definicója?

    VálaszVálasz
  28. pompey on október 9th, 2010 at 22:14

    Amúgy lehetne duplaalj is vagy nem???

    VálaszVálasz
  29. kdeurhj on október 10th, 2010 at 02:49

    Gabi majd megmondja. :)

    VálaszVálasz
  30. mjani on október 10th, 2010 at 09:35

    A fülescsésze trenderősítő alakzat, és nem trendfordító tudomásom szerint. Ebbe a hibába én is belefutottam pár hónapja. Ez inkább dupla alj.

    VálaszVálasz
  31. GG on október 12th, 2010 at 06:40

    @kdeurhj: Ez nálam nem fülescsésze, mert én azt trenderősítő alakzatként használom.

    Közben ugye felvetődött, hogy akkor pedig duplaalj. Nézzük meg ezt is.

    Az EURUSD 4 órás az rendben van, az lehet az, de a kábel 4 órás az nem.
    Mi is a különbség a 2 chart között ?
    Az hogy az EURUSD-n a 2. alj az elérte az 1. alj 50%-át, míg a kábelnél nem.

    GG

    VálaszVálasz
  32. kdeurhj on október 12th, 2010 at 10:37

    @GG:
    Köszi!

    VálaszVálasz
  33. kdeurhj on október 12th, 2010 at 20:37

    A smoothed moving average 10-20 close beállítás jónak tünt, de nincs más megoldás, tesztelni kell. pompey adott egy linket http://forexrobotok.com/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=28&Itemid=360 amint pont ez van fent. Az alapbeállítás 2003-tól naposon 50 kereskedés volt, -211$ eredménnyel. Kipróbáltam a 10-20 beállítást, 2003-tól 101 kereskedés, – 1619$ “eredmény” lett.

    VálaszVálasz
  34. kdeurhj on október 12th, 2010 at 20:38

    Azt hittem, egymás után 2 képet is fel lehet tölteni.:)

    VálaszVálasz
  35. GG on október 13th, 2010 at 08:37

    @kdeurhj: nem ismerem ezt a robotot, de ha jól látom, akkor itt van take profit is. Biztos, hogy ezt szeretted volna ?

    GG

    VálaszVálasz
  36. kdeurhj on október 13th, 2010 at 10:35

    @GG:
    A take profit milyen gondot okozhat? Nem lehet kikapcsolni vagy olyan értéket megadni, hogy ne teljesüljön?

    VálaszVálasz
  37. GG on október 13th, 2010 at 11:45

    @kdeurhj: Én nem mondtam hogy gondot okoz, csak te mondtad a roomban hogy minél tovább szeretnél poziban maradni és stophúzással akarsz kiszállni. Erre reagáltam hogy ebben az expertben az általad csatolt kép alapján take profit van, tehát nem az amit te akartál először.

    GG

    VálaszVálasz
  38. kdeurhj on október 13th, 2010 at 14:51

    OK

    VálaszVálasz
  39. kdeurhj on október 16th, 2010 at 19:11

    Elliott hullám alapján próbáltatok már kereskedni? Az S&P500-on, mintha kezdene kialakulni.

    VálaszVálasz
  40. kdeurhj on október 20th, 2010 at 22:12

    Tegnap a kínai kamatemelés utáni esést csak átmenetinek gondoltam és azt, hogy a fő trend még emelkedő. H4 szeretnék a trendben maradni, és csak új völgy kialakulásánál húznám a stopot. Persze benne van a veszély, hogy fordul és kiveszi a stopomat, de én hosszútávon is szeretnék a trendben maradni.

    VálaszVálasz
  41. kdeurhj on október 27th, 2010 at 23:19

    1.37 alatt lépnék újra poziba, persze lehet, hogy hiába akarok H4-en kereskedni, ha a piac elkezd sávozni. :)

    VálaszVálasz
  42. kdeurhj on november 5th, 2010 at 00:05

    Nem könnyű a H4-es kereskedés, a végén nullába szálltam ki. Újra megpróbálom, talán sikerül a trendet eltalálni. Annyira nem izgulok, a búzát leszámítva, minden nullába van húzva, azért jó lenne, ha a profitom nem csak “lebegő” lenne. :)

    VálaszVálasz

Szólj Hozzá

Hozzászóláshoz jelentkezz be.